#1 - I'm back.
Wednesday, August 26, 2015 • 8:29 AM • 0 comments
Hi and Assalamualaikum guys .
Its been a long day x tulis new story... busy lately  👐 
so.... rasanya dah lama gak tak tulis new story kan, blog ni pun tgok dah berhabuk dah  👀 💨 💨 dah berbulan-bulan tgglkan blog ni, eh tak, bertahun lah... eh tak tak.. haa betul lah berbulan.. aduh ayat keling pariaaaaa nak keluaqqq dah.. mati lanakkk...okay back to the topic ya.. okay, dh berbulan tngglkan blog ni and didn't write any stories... of course i've got a lot of problem dude, i face it by myself dude.  Yaa.. maybe sometime aku x boleh faced all my problem tu sendiri, sometime i need some help from my friend .... 

MAY 2014 - JANUARY 2015
So ya, in MAY 2015 aku ada relationship with someone ni, i don't need to tell his name lah kan, nnt jadi lain pulak, em haa. or maybe we can give nick name for his name.. right ? like what like what ? em em em... how about "GUY" ? lol . i think this nick name more easy untuk aku cerita psl dia and ulang nama dia beribu kali dkt story ni. umph umph ok 👌  So... ya. aku ada relationship with this guy.. tak lama pun relaynyaaa. 8 month je broo. tak lama pun. So... in 8 month tu, we got a lot of sweet & bitter memories. like always bitter memories aku akan tolak tepi awal - awal lah kan, nak cerita kt sini pun x best. Public kan.. kang ada yang malu, perang besaqq lagi aku.. hmm..
Dlu, we loved each other, care each other... time relay tu.. rasa cam "bahagia" ngatt maybe sebab ada org yg kita boleh declare as "my heart" or "boyfriend" kan, and time tu rasa bahagia cuz everywhere kita pg kononnya ada org caring pasal kita gittew, aku mmg rajin benorr keluar dgn dia, tapi bukan keluar berdua ok ? keluar bertiga or bereempat. Keselamatan didahulukan bruh. huhuhuhuhu... dlu kitorg selalu juga lah keluar sesama en, then x sangka smpai 1 masa tu.. tu lah kali terakhir aku jumpa & keluar dgn dia... kali terakhir aku jumpa & keluar dgn dia tu time before dia fly pergi China and aku busy dgn SUKSES.. time SUKSES tu, semua berjalan dgn lancar alhamdulillah, 1 week aku SUKSES & stay dkt Klang, then bila aku balik Gombak, dia pula nak fly pergi China dah. Agak sedih juga lah sebab "boyfriend" nak terbang jauh en, China pulak tu.. negara orang weyyy...
Time dia dkt China tu , so far semua okay. Kitorg sambut New Year pun alhamdulillah okay je ... but, bila masuk Tahun baru dan Bulan baru, semua benda yg aku rasa selama 8 month tu berubah.. mcm kena tiup angin you know berubah tu, emm... awal bulan Januari kitorg break. (ok bye) 3 hari sebelum break tu, he keep ignore all my messages , whatsapp , twitter & call. Then smpai lah one day tu.. aku tgh family day dgn family mama dkt Ulu Yam, aku tengah sibuk habis naik turun sungai, melompat masuk dlm sungai... then tetiba aku dpt whatsapp yg agak mengecewakan hati dri dia. Ya to be honest la. time before aku terjun dalam sungai tu, aku mmg dah x sedap hati... Sebab dia palau paduu gilaa aku punya whatsapp.. BLUETICK je weh. ko rasa? siapa x geram en. BLUETICK je ? haihh. Time aku dpt whatsapp dri dia tu pun, aku tgh have fun dalam sungai dgn cousin - cousin yg lain... then tetiba time tu cousin aku yg sorg ni panggil aku, dia kata ada whatsapp dri guy tu.. aku minta tlg lah cousin aku baca, and yaa.. cousin aku baca.. lepas dia baca , dia terus ckp dkt aku ... "qa.. kau naik sendiri,  baca sendiri.." and yeah. aku naik dari air tu & baca whatsapp tu. at  first baca tu. got a lot of suprise lah kan ? pergh mula - mula aku ingt dia memain dooo. ingtkn dia nak buat prank ke hape ke... rupanya tak. mmg realiti beb. k I'm NOOB (bye). Aku spam whatsapp dia time tu, tanya asal semua, jom fix balik all this problem, time tu rasa cam.. "holly shit. I can't live without him do" 
mmg mula - mula x boleh terima kenyataan apa yg jadi, smpai skrg ni, benda yg aku paling x boleh lupa time aku break dgn dia is .. dia ckp " Orang cakap, perempuan perangai tak matang ni comel, tapi kau ni dah melampau sgt " 
time dia ckp mcm ni, Ya Allah... hati tu rasa cam kena tikam dgn pisau tajam -.- masa tu mmg hati aku hancur berkecai lah en lepas dpt tahu apa yg jadi.. mood aku untuk family day semua musnah psl tu.. cousin aku smpai ckp, "qa. sabar tau? jgn sedih, kita kat sni nak have fun.. smbut family day.. sabar okay?" . aku admit... mmg oneday tu aku x de mood. air mata tu dok tahan jeee... mama & ayah tnya aku asal pn, aku x jawab... aku diam je... 
malam tu aku try call kwn guy tu... nak story what happen lah kononnya... baru story skit.... air mata mcm dh berbaldi - baldi dah keluar... haih cemana citaaaaa ni woiii.....
esokkan hari , mama ngan yong keluaq pi mana tah... mmg dkt rumah tggl aku dgn akim. hm hm hm.. haa amekaww aku meraung bagai nak rak baca whatsapp tu dlm bilik. esh esh eshh................

hm nah, now boleh move on slowly dah. alhamdulillah..
cuma kadang - kadang tu, teringat lah gak dkt guy tu en. ye lahh.. banyak sweet memories kitorg lalui , selfie smpai berpuluh-puluh dlm phone aku ni haa, 
emmm..  bila aku dgr lagu   Happy Little Pills - Troye Sivan tu, automatic aku teringat dia.. emm tak tahu lah asal teringat... hmm. people said. "tak salah nak rindukan org tu, even dia bukan milik kau, and dia dh jadi milik kau balik" 

aku mungkin rindu relay kitorg, tapi aku lagi rindu nak bertegur sapa dgn dia mcm dlu, mcm bestfriend... bergurau senda semua...

mungkin dlu perangai aku agak x matang. maaf lah. perangai kebudak - budakan ni x boleh buang pulak dahh.. aiyoyoyoyoyoy nasib lah labu....................

now pun aku dh dgr cerita yg guy tu dh ada yg baru, so ya...  time dpt tahu tu,, i was like.. " Seriously ? waaa cptnyaaaa. Congrates bruh. I'm happy for you dude."  ha'elaaa... ckp mcm tu dlm hati jeeee....... nak whatsapp that guy mmg x lah kan ? tapi x apalah. aku doakan untuk dia yg terbaik dunia & akhirat Insha Allah..

Thnks for read! Much love ; (arieqa) xx


Little Peguin ♥
Touch picture for read my rule


Welcome

You've stucked on my blog! So you must be nice, Don't copy anything without my permision .
Mood : SPM is around the corner bruhh
Status :I'm Lonely.
Twin ♥
Touch picture to flirt her


Nurul Hanis // Mokks

Thanks for coming into my life and be my twin since we're baby. I love you ♥
NickName : Mokks
Status : Single

Social ♥
Do follow me

Instagram
Wishlist ♥
I Wish,

Galaxy Stuff
Always Happy
Gaduh Tanpa Sebab
Waiting Him
Orang Lupakan Kita